به منظور آشنایی کاربران محصولات سینولوژی، ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی توسط تیم فنی شرکت ICTN تهیه و تدوین گردیده است ، که کاربران را به طور کامل و کاربردی با نحوه راه اندازی و تنظیمات انواع محصولات آشنا می سازد.

سرفصل های این سری از فیلم های آموزشی به شرح ذیل است :

ویدئو شماره ۱: در این ویدئو محصول NAS سینولوژی و سیستم عامل DSM به صورت کلی معرفی می شود. همچنین در این ویدئو در خصوص اصول نام گذاری محصول و موارد مورد نیاز برای انتخاب محصول مناسب آشنا خواهید شد.
ویدئو شماره ۲: در این ویدو با راهکارهای محافظت از داده ها مانند همگام سازی فایل ها و پشتیبان گیری در چند سایت و دسترس پذیری بالا (High Availability) آشنا خواهید شد.
ویدئو شماره ۳: در این ویدئو با راهکار سینولوژی برای رفع چالش هایی که سازمان های بزرگ با آنها مواجهند به مانند ممیزی امنیت و افزایش کارایی؛ آشنا خواهید شد.
ویدئو شماره ۴: در این ویدئو با جالش های پیاده سازی NAS در شبکه هایی با چند سایت و راهکار سینولوژی در این خصوص آشنا می شوید.
ویدئو شماره ۵: در این ویدئو در خصوص راهکار های پیشرفته سینولوژی برای محیط های مجازی Microsoft Hyper-V، Citrix و VMware آشنا می شوید.
ویدئو شماره ۶: در این ویدئو در خصوص Surveillance Station برای مدیریت، پایش و ذخیره سازی داده های نظارت تصویری برای سازمان های کوچک و بزرگ آشنا می شوید.
ویدئو شماره ۷: در این ویدئو با برنامه های کاربردی سینولوژی به مانند MailPlus، Chat، Office و Calendar برای تسهیل ارتباطات و همکاری کارکنان سازمان آشنا می شوید.

جهت مشاهده کلیه ویدئو های آموزشی کانال آپارات و تلگرام  ICTN را دنبال فرمایید :


https://www.aparat.com/ictn.co
https://t.me/ICTNCo