ویژگی جدید: با کسپرسکی نرم افزارهای خود را به روز نگه دارید!

ترجمه و تدوین: تیم فنی ICTN

منبع: kaspersky.com

همه ما به اهمیت و نیاز به روز نگه داشتن نرم افزارها و بسته های نرم افزاری واقف هستیم، اما کیست که به خاطر جلوگیری از به روز رسانی و قطع به روزرسانی نرم افزارها گناهکار نباشد! البته ما همواره می توانیم اخبار امنیت سایبری را دنبال نموده و وصله های نرم افزاری را در هنگام لزوم نصب نمائیم. به هر حال وبسایت Threatspot می تواند به شما در زمینه آگاه باقی ماندن از بد افزارها و آسیب پذیری هایی که در دنیای وحشی سایبری کشف شده اند به روز نگه دارد.

1%da%a9%d8%b3%d9%be%d8%b1%d8%b3%da%a9%db%8c

به روزرسانی همه نرم افزارهای سیستم کاری وقت گیر است، به علاوه پایش تعداد زیادی نرم افزار نصب شده به منظور اطلاع از اینکه وصله جدیدی برای آنها آمده است یا خیر، حداقل کار هیجان انگیزی به نظر نمی رسد.

در نسخه کسپرسکی Internet Security 2017 یک ویژگی سودمند معرفی شده است که می تواند مشکل به روزرسانی نرم افزارها را حل نماید. این ویژگی Software Updater نامیده می شود. این ابزار در پس زمینه سیستم عامل کار می کند و سیستم شما و وب سایت های نرم افزارهای شما را به منظور یافتن به روز رسانی ها و پیشنهاد نصب وصله های ضروری، مورد پایش قرار می دهد. این ویژگی به طور پیش فرض فعال نیست و به منظور فعال کردن و تنظیم آن می توانید از این مسیر اقدام نمائید.

Open Kaspersky Internet Security 2017 → Settings → Protection → Software Updater

ابتدا این ویژگی را فعال نمائید تا به کسپرسکی اجازه دهد به طور خودکار به جستجو ونصب وصله های و به روزرسانی ها بپردازد.

2%da%a9%d8%b3%d9%be%d8%b1%d8%b3%da%a9%db%8c

ویژگی Software Updater تا زمانی که درخواست تائید برای نصب یک وصله نرم افزاری را درخواست نماید، مزاحمتی برای کاربر ایجاد نمی نماید، در هنگام درخواست تائید پنجره ای برای کاربر نمایش داده می شود که در این حالت می توانید گزینه Show به منظور مشاهده اینکه چه چیزی برای به روزرسانی آماده است و یا گزینه Remind Me Later به منظور به تعویق انداختن آن را انتخاب نمائید.

3%da%a9%d8%b3%d9%be%d8%b1%d8%b3%da%a9%db%8c

با انتخاب گزینه نمایش به روز رسانی ها، پنجره جدیدی نمایش داده می شود که با انتخاب گزینه  Update All می توانید به یکباره اقدام به به روز رسانی همه نرم افزارها به جای انتخاب تک به تک آنها نمائید.

%da%a9%d8%b3%d9%be%d8%b1%d8%b3%da%a9%db%8c-4

به علاوه شما می توانید هر زمانی که خواستید اقدام به شروع جستجو برای یافتن به روز رسانی ها نمائید. کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  • کسپرسکی را باز کرده و بر روی دگمه More Tools کلیک نمائید.

%da%a9%d8%b3%d9%be%d8%b1%d8%b3%da%a9%db%8c-5

 

  • گزینه Software Updater را انتخاب نمائید.

%da%a9%d8%b3%d9%be%d8%b1%d8%b3%da%a9%db%8c-6

 

  • بر روی دگمه Start Search کلیک نمائید تا جستجو برای یافتن به روز رسانی نرم افزارها آغاز گردد.

%da%a9%d8%b3%d9%be%d8%b1%d8%b3%da%a9%db%8c-7

 

کسپرسکی Internet Security 2017 سیستم شما را مورد بررسی قرار داده و نرم افزارهایی که می توانی آنها را به روز رسانی نمائید را نمایش می دهد.

%da%a9%d8%b3%d9%be%d8%b1%d8%b3%da%a9%db%8c-8

به منظور مطالعه بیشتر و آگاهی از جزئیات این ویژگی در این زمینه می توانید به پایگاه دانش کسپرسکی مراجعه نمائید. امیداوریم این ویژگی هرچه سریعتر در نسخه های سازمانی نیز در دسترس قرار گیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *